vineri, 17 martie 2006

Puterea "on line"


Daca doresti sa faci publicitate on line , poti incepe prin a cumpara spatii de publicitate pe alte site-uri, in concordanta cu strategia ta de marketing.
Incepi si cauti, te interesezi in stanga si dreapta si ce gasesti: putine optiuni pe care sa le iei in calcul. Nu sunt multe agentii de publicitate on line.
Dupa ce mai cauti ceva timp, vei ajunge la o concluzie: sunt putine agentii, sunt putini cei care stiu cum sa faca acest lucru, si mai mult, cei care stiu sa faca acest lucru iti propun, evident sa faci publicitate prin site-urile lor. Normal.
Sunt companii care detin mai multe site-uri. Traficul internet din Romania se imparte tocmai prin acestea, asa incat se ajunge ca o companie sa detina pana la 1/4 din traficul internet din tara. O fi bine , o fi rau ?
Asta inseamna putere "on line " ? Aceste companii, pe care le poti numara pe degetele de la o mana, pot practica cam aceleasi preturi pentru clienti. Asta inseamna concurenta ?
O fi bine, o fi rau ?

Niciun comentariu: